خودروبر تهران برای مطالعه بازار کار یک رویکرد کیف
خودروبر تهران برای مطالعه بازار کار یک رویکرد کیفی اتخاذ شد و مصاحبههای عمیق در محلهای کاری در محدوده معقولی از هر QBC انجام شد.
از آنجایی که مشارکت های کیفیت به جای ایجاد یک تغییر اساسی مانند معرفی Metrolink، بهبودهای تدریجی را در یک سرویس از قبل موجود ارائه کرده است، زمان کمتری برای اندازه گیری تأثیر پیشرفت ها سپری می شود. در نتیجه،
L.J. Davison, R.D. Knowles / مجله جغرافیای حمل و نقل 14 (2006) 177-194 185
نتایج باید مدت زیادی پس از راه اندازی جمع آوری شود تا اطمینان حاصل شود که کاربران اتوبوس و کاربران غیر اتوبوس تغییرات را به خاطر می آورند.
برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید: