خودروبر | خودروبر تهران خودروبر | خودروبر تهران .

خودروبر | خودروبر تهران

16 ویژگی کاربردی استفاده از خودروبر ها چیست؟

مسطح با حداقل تغییرات از آزمایش به خودروبر دیگر انجام می شود. تمرکز آزمایش‌ها بر روی دنده‌های کم، با سرعت‌های پایین و در نتیجه تاثیر کمی از پس‌کش هوا است. سرعت سرعت چرخ، w شکل 11. اختلال ضربه بار شبیه‌سازی شده در t ¼ 6 ثانیه: خط ثابت با بازخورد y'w مطابقت دارد و بازخورد y'm در خط چین دیده می‌شود. ضربه بار یک سیگنال کنترلی تولید می کند که اختلال ضربه را در هنگام استفاده از بازخورد سنسور سرعت چرخ کاهش می دهد، اما نه با بازخورد سرعت موتورام. پترسون، ال. نیلسن / تمرین مهندسی کنترل 11 (2003) 319-328 327


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ دی ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۰۶:۰۴ توسط:خودروبر ارسان موضوع: نظرات (0)