خودروبر | خودروبر تهران خودروبر | خودروبر تهران .

خودروبر | خودروبر تهران

تا زمان معرفی نیمه هادی ها با ظرفیت جریان امداد خودرو تهران ، روش های

تا زمان معرفی نیمه هادی ها با ظرفیت جریان امداد خودرو تهران ، روش های پذیرفته شده کنترل سرعت و گشتاور عبارت بودند از (الف) مقاومت سری، (ب) سوئیچینگ باتری سری/موازی، (ج) سوئیچینگ موتور سری/موازی و (د) کنترل میدان. تقریباً همه کنترل‌کننده‌ها یک تغییر پلکانی یا در بهترین حالت، یک کنترل هموار متغیر روی محدوده‌های محدود گشتاور و سرعت ارائه می‌دهند. مقاومت متغیر شمع کربن نیز به طور گسترده با فشرده سازی توسط سیلندرهای اصلی هیدرولیک و slave اعمال شد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ دی ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۴۵:۰۸ توسط:خودروبر ارسان موضوع: نظرات (0)